torsdag 23. oktober 2008

Random

I dag kom Josephine og Shane over for en playdate. Det var helt OK, men det er mer fun naar vi gaar over til de, for Sherry (Josephine's hostmor) er aldri hjemme.
De siste dagene har jeg ikke hatt NOE koffein! Wuuuhu! Go Mona..
I gaar var meg, Sheri, Stevie og Derick paa kjoepesenteret og det var goy maa jeg si! Sheri handlet mens meg og S & D loep rundt og hadde race i heisen og masse annet goy! Da vi tok heisen ned fra oeverste etasje var den stappfull og da doerene lukker seg, roper Stevie "bye mommy" Derick himler med oynene og sier smart "i dont think she can hear you" da roper Stevie skikkelig hoyt ut "BYE MOMMY!" saa ble det HELT stille i heisen foer Derick sier "Be quiet you maniac!" Alle lo og Derick var kjempekry fordi han hadde faatt alle til aa le. Da Stevie merka at alle lo, proevde han aa si det samme en gang til men det var ingen som lo andre gangen saa han var nok litt skuffa der.
Ellers i dag har jeg hengt med Josephine som vanlig. I gaar gikk jg sammen med Theresa fra Austria og vi hvita tennene vaare! Det virka og det var sykt billig og jeg skal saa gjore det igjen! Vi var ogsaa paa kino i gaar kveld og saa Beverly Hills Chihuahua.. Hehe.. fun fun..
Meg og Josephine kjoepte forresten vaare Halloween costumes i dag! Jeg skal vaare en frekk humle (bumble bee) og hun skal vaere en fyr med afro... ikke spoer.. Men ja anyway naa maa jg sove!!

Ingen kommentarer: