onsdag 7. januar 2009

2009

Siden jeg aldri noengang har klart å holde nyttårsforsettene jeg setter, skal jeg ikke skuffe meg selv enda en gang ved å sette noen (Jeg pleier som regel å bryte de første dagen) Men jeg har en del mål for 2009 som jeg skal prøve å holde meg til! Det første er at jeg skal være HAPPY! Jeg skal prøve å aldri kjede meg for mye og ha så mye gøy som jeg bare kan. Jeg skal også gå på skolen (which I started two days ago) og ja SELV om det er dans, skal jeg tvinge meg selv til aa ha det goy! Siden Santa Ana vindene blaaser for tida, har vi hatt 25.30 grader celcius her de siste par dagene! Sykt deilig! I dag var det skikkelig sole-seg-vaer. Var paa skolen i dag morges og gikk rett til stranden etterpaa!

I morgen ser dagen min slik ut:
Jobbe, Skole, Stranden, Jobbe, Ut i Hollywood. (En fransk au pair inviterte meg og han har mast og mast i mange uker naa paa om vi kan finne paa noe snart saa jeg kunne ikke si nei) Sheri sa det var OK, men jeg er litt nervos, lurer virkelig paa hvordan jeg skal komme meg opp morgenen etter! Jaja, faar bare tvinge meg opp.


Jeg har forresten vaert skikkelig sunn i dag! Meg og ei fra dance classen min; Vanessa, har nettopp begynt vaart sunne liv (eh lurer paa hvor mange ganger jeg har proevd meg paa det!) men fra naa av, kan du hvertfall bare kalle meg "sunne Mona"!
I gaar (sondag) var jeg i Santa Barbara. Kontaktpersonen min hadde lovet meg og to andre au pairer en tur dit fordi vi hjalp henne paa en event i Malibu med aa representere Cultural Care. Det var utrolig fint vaer saa det ble en vellykka tur! Jeg bare ELSKER Santa Barbara! Det er favorittbyen min etter Manhattan Beach! Vi gikk rundt pieren, dro paa baat-tur, gikk rundt i byen (langs State street) og kikket rundt i Santa Barbara Mission (en elgammel kirke som ligger paa en bakketopp og har utsikt over hele byen og sjoen).

Saa det var goy!
Men naa maa jeg sove!

Ingen kommentarer: