søndag 29. mars 2009

Last couple days

Jeg holder på å skrive på min Frankenstein-paper. Det er utrolig hvor mye annet som kommer inn i hodet mitt når jeg egentlig skal gjøre noe jeg ikke har lyst til! Jeg får plutselig lyst til å rydde rommet mitt og sortere skuffene mine og vaske tøy og sortere bilder og musikk på dataen og egentlig alt annet enn å skrive paper! Jeg har søren med holdt på i en uke nå og er dritt lei! Frankenstein kan gå å henge seg! Jeg sløste en HEL lørdag med fint vær til å sitte inne å skrive! Huuuuufffff!

I går og i forgås hadde vi folk over til middag her. I forgås var det naboene våre og deres to barn og i går var det en familie som S har vokst opp med eller noe sånt. Det var hvertfall gøy, for jeg hadde middag med de voksne mens ungene lekte nede og så på film og vi holdt på til sånn i 11 tida begge kveldene. Trøtte barn? Ja!

Ooh sist tordag kom jeg for sent til trengings klassen min fordi 10 politibiler hadde blokka hele Manhattan Beach boulevard så jeg måtte kjøre rundt hele kvartalet og sitte i kø i 10 min i et lykryss! Grrr ble dritsur for jeg elsker treningsklassen min! Men mennn shit jeg må begynne å lese til eksamen i det faget for vi har fått et hefte med all info og første eksamen er om bare non få uker! Jeg er umulig.. blir aldri en god student! Men snart er det hvertfall SPRING BREAK! :D Yayy! Blir deilig

Men nå må jeg skrive videre på paperen min!:..

Ingen kommentarer: