onsdag 18. mars 2009

Time fliiiiiiiies

Jeg fikk A på analyse-prøven vi hadde sist fredag =)
I forgås var meg og Josephine i Santa Monica, det var koselig, jeg hadde faktisk aldri vært i den gaten vi var i før,, og i går var i Venice med Emma, jeg ble kalt alt fra "Peppermint Patty" til Hilary Duff av alle de innpåslitne gateselgerne som var sure fordi jeg ikke ville kjøpe tingene deres..! Hyggelig!

I går var St Patricks Day så meg og Emma dro til Hermosa Beach og drakk vin i Starbucks kopper hahah (hun er under 21) Det var gøy da, men vi kom hjem så sent at jeg forsov meg i dag,,, og faktisk ikke på morgenen, midt på dagen! Jeg skulle begynne kl 2 og våkna etter femten minutter.. Jah,, *BAD mona* Er nettopp kommet hjem nu,, var ute å spiste middag med familien og hadde fått ungene i seng, men med en gang foreldrene kommer hjem, spretter de opp av senga selvfølgelig. Men nåå må jeg gjøre lekser og lese ferdig Frankenstein.
ZZzz


Ingen kommentarer: