mandag 27. april 2009

Stress

jeg har akkurat vaert gjennom den verste (eller de 2 verste) stressukene jeg noen gang har hatt! Forst var jeg overbevist om at hostfamilien provde aa bli kvitt meg, saa hadde jeg problemer med paperen min + at laereren bare poeser paa med masse extra arbeid fordi hun mener at mange i engelsk klassen min ikke tar det seriost nok,,, saa jeg fkk mine foerste B paa en proeve :( jeg begynte nesten aa grine! har aldri faatt en B foer... (I Norge var jeg hypergad hvis jeg fikk en 3er i noe men jaja..)
Ok uansett, turbulens ukene begynner aa roe seg.. Jeg har en proeve til wednesday om The picture of Dorian Gray som jeg maa begynne aa lese til.. ooh jeg fant nettopp ut at laereren min har en ph.D i teaching og at hun pleide aa jobbe paa ucla! fet...
anyway... i gaar skulle meg og ei i klassen min jobbe paa en presentasjon vi skal ha 18 mai men hu der er j soeren med umulig! hver gang jeg hadde klart aa faa oss til aa sitte ned og aapne boekene, kom hun med et eller annet forslag om andre ting vi kunne gjoere! saa vi endte opp med aa bare henge rundt paa Del Amo mall i hele gaar, men det var jo koselig det!

Ingen kommentarer: