tirsdag 1. september 2009

Lately..

Woow tiden flyr så sykt, helt sick.. Maaaaaaasse som har skjedd i det siste and Im on a countdown now.. 45 days left in sunny CA. Hopefully kommer jeg back i 2010! Øh hva har jeg gjort i det siste? Too much! Har nesten ikke vært hjemme i det hele tatt. Det er sant som de sier, det er når du bare har litt tid igjen at action'en begynner å skje. Været har vært så sinnsykt bra her i det siste -til og med tropenetter (which I have never experienced in LA before..) Har nettopp vært en tur på El Camino for å ordne transcript til å ta med til ambassaden i Oslo når jeg skal søke studentvisum. Siden det er second day of school var det HELT umulig å finne parking, fy søren gleder meg ikke til det neste spring semester.. Og El Camino er jo El Camino - umulig å være usynlig på den skolen, får oppmerksomhet uansett hvor man går, it's like walking pass a construction site!
Ja jeg hadde planer om aa skrive alt jeg har gjort de siste maanedene, men det er umulig for jeg har gjort saa vanvittig mye at jeg klarer ikke huske halvparten engang! Etter Hawaii har jeg muligens vaert ute hver eneste kveld/helg. Jeg foeler meg nesten "ferdig" med LA snart for det er ikke saa mye mer aa oppdage. Jeg lengter etter aa reise igjen.. Kunne GJERNE hatt en til tur til Chicago or New York.
Oppsss, jeg maa stikke, skal moete carol snart!

Ingen kommentarer: