tirsdag 20. april 2010

Back to school

Ok no more spring break på meg! Faktisk ble jeg VELDIG vant til null skole, så det å komme tilbake var hardere enn jeg trodde :-/ Første dagen i hvert fag begynner læreren å snakke om neste prøve (2 av de er denne uken) and *snap* I'm back.
Jeg har begynt å løpe igjen nå (forreal) haha. Løper ca 1 time hver dag (+1time GI Joe trening hver Mon/Wed/Fri) så jeg BØR klare å holde det oppe til sommeren.. Meldt meg på "Summer Pier to Pier Run"-Manhattan Beach i juni og Revlon 3 miles Run - Los Angeles i april så det får holde motivasjonen oppe.

Dagene forsvinner så sykt fort for tiden, husker nesten ikke hva jeg har gjort.. På lørdag møtte jeg opp med Pernilla og Nathalie i Hermosa Beach for frozen yogurt (LOTUS!) og vi vandret litt rundt i byen.. var en haug av folk der fordi det var en slags Surf-event med masse booths og consert og greier. Senere var jeg på en laang løpetur og textet nesten alle på telefonlista mi for å se om noen var ledige frem til 4pm, men siden jeg var nesten tom for peng på mobilen fikk jeg bare en haug av meldinger tilbake som sa "Your current balance is too low to receive any messages at this time. Please refill" hah,, til slutt fikk jeg endelig fatt på Isabella og vi hadde cold-stone og gikk på en laang tur. Det var min festlige Lørdag :P

Idag på skolen var det noen som besvimte i en trapp og fallt så ambulansen måtte komme og greier. Det var tydeligvis noen som ikke hadde peiling på hva man skal gjøre med ubevisste personer (ikke det at jeg er ekspert) men det var folk som begynte å dra rundt på denne personen og slepe henne opp og ned trappa for de visste ikke hva de skulle gjøre av henne. Very helpful.

OGSÅ REGNER DET I DAG! Glemte nesten å dele den nyheten! Kom ut av political science classen min og ser med forskrekkelse at det REGNER! Alle bare "OOOH NO!" og "oh CRAP, it's RAINING!" så jeg dekket hodet med veska og løp til bilen så fort jeg kunne for å rekke å komme hjem til paraplyen min så jeg kunne teste den ut før det sluttet å regne. Men jeg rakk det ikke. Det sluttet når jeg var kommer halvveis hjem så derfor har ikke den stakkars Target-paraplyen min hatt sin debut i regnet ennå.. Kjøpte den i januar da jeg hørte rykter om at det skulle komme regn, men fikk aldri brukt den da heller. Ps folk KAN ikke kjøre i regnet her. Ja, ok, det blir litt glatt når det først regner her, men er det virkelig nødvendig å kjøre i 20 hele veien? Hører som regel om noen ulykker etter det har regnet her. De skulle prøvd seg på vinterveiene i Norge..

Men nu er det STUDY-TIME for meg.. American Constitutional Law - here I come!

Ingen kommentarer: