torsdag 30. september 2010

Whats Next?

Ok akkurat nå prøver jeg å fokusere veeeldig på det jeg alltid pleier å si til venner når de ikke har det veldig gøy; "you learn something from ALL experiences -good or bad" Prøver viiiirkelig hardt å convince meg selv om at det er sant!!!
Anyway, siden jeg kom tilbake fra Norge, har ukene gått vanvittig fort og det er allerede oktober nesten.. til lørdag (om 2 dager) er det Manhattan Beach 10K (HAH) og jeg er IKKE klar for å si det sånn! Har lissom hatt litt andre ting å tenke på i det siste.. Skolen er ikke så vanskelig som jeg trodde, og det går faktisk nokså chill...
Nå gjelder det bare å finne ut hva jeg vil etter jul (eller før?).. Har kommet fram til et par planer.. Det jeg vil MEST av alt, er å transfere til Santa Monica og flytte inn med Juliana/eller bo alene.. Jeg ELSKER West-LA området og er veldig klar for å ikke bo sammen med vertsfamilie lengre. Føler som jeg aldri har forlatt redet liksom.. Problemet er money money $$$... Jeg tror aldri jeg kunne fått råd til det.. Jeg tror hvertfall jeg vil hjem til jul uansett, med en gang skolen er over, og begynne å jobbe for da å se om jeg kan klare å dra tilbake i februar... Men vet ikke hvordan det blir med visumet og alt sånn.. Den andre tingen, er å finne en familie her i Manhattan Beach og fortsette på El Camino (men det vil jeg EGENTLIG ikke, det er bare den mest penge-trygge planen).. Den siste planen min er å dra hjem etter skolen er ferdig, jobbe i 1/2 år og søke på et 4 årig university (Cal Lutheran i Thousand Oaks) og dra tilbake hit neste høst.. Men da er Juliana antakeligvis ferdig her også.. :-( Så vet ikke hva jeg skal gjøre.. En annen ting er også å begynne å studere på UIA og finne et program hvor jeg kan dra til USA.. Have NO freakin idea!! Hvis jeg hadde visst om dette litt TIDLIGERE hadde det vært mye bedre. En ting jeg VET, er at jeg er veldig frdig med og bo med familie og føle mg som en tenaarings-datter som maa spørreomalt jeggjør.

Men nå må jeg på skolen!..

1 kommentar:

Malin sa...

Hei! Hvis jeg har sett riktig på en annen blogg som du hadde kommentert på, så skal du begynne på CW post høsten 2012? Det skal jeg også mest sannsynlig! :D Skal studere social work! :) Hvis jeg har sett riktig, og hvis du er innom denne bloggen noen gang , så send meg gjerne en mail på:

maalin216@hotmail.com! :)

Kjenner ingen andre som skal dit, så vil gjerne komme i kontakt med noen :)

Har også en blogg : www.dreamingofamerica.blogg.no :)