fredag 31. oktober 2008

Halloweeeen

Ja nemlig, i dag er det halloweeeeen! Jeg har egentlig aldri brydd meg om Halloween men naar man er i USA har man intet valg! Josephine skal vaere en fyr med afro fra 70 (?)-tallet, Carol skal vaere en pirat og jeg skal vaere en frekk humle! Jeg synes min var genialest! Tingen er at vi har ingen ide om hva vi skal i kveld! Theresa er ikke 21 enda saa hun vil selvfoelgelig finne en fest aa gaa pa, mens Josephine vil til Hollywood og Carol vil til Hermosa! Selv skal jeg jobbe helt til 10.30 pm saa jeg vet ikke hva det blir til med meg. Rundt kl syv skal jeg ut og trick & treating med familien, det er kjempegoy!! Hehe jeg elsker aa se paa alle dekorasjonene! De tar jo helt av her.. Ikke som i Norge hvertfall! Etter trick & treating, skal vi paa et halloween party til naboene rett over gata her og rundt kl ni, skal jeg ta ungene med hjem og legge de mens Sheri og de er igjen paa festen. Og naar de kommer jeg, drar jeg igjen.. hvor enn det blir, vet jg ikke enda.
Men nu begynner jeg aa jobbe saa naa maa jeg poese paa med coffee her!

Ingen kommentarer: