mandag 3. november 2008

Weekend

Halloween was fun!! Vi spiste middag rett foer vi gikk trick or treating. Besteforeldrene kom oxo over! I love them! Etter Trick or Treating, dro vi til naboens halloween party og der var det masse mat !!! Senere paa kvelden gikk jeg til Hermosa Beach (bostavlig talt GIKK) og motte Josephine og Paola. Vi tok et par drinker utenfor Mediterano mens vi satt og observerte alle menneskene i sine kostymer! Haha.. Syyykt mye folk i Hermosa!! Vi dro da til Underground og var der til det stengte (rundt 1.30) etter det, gikk vi til 3 andre steder og var der til alt var stengt. Det var en goy Halloween!
I gaar (sondag) gikk jeg sammen med Sara fra Sverige som er Kristy's nye au pair! Hun kom hit paa Halloween. Vi hung around in Manhattan Beach og dro til Del Amo. PS JEG HATER LA-TRAFIKK! Jeg endte opp med aa maatte parkere kjempelangt fra inngangen og naar vi kom tilbake kunne vi ikke finne bilen igjen for det var saa mange, men heldigvis fant Sara den!
Denne uken jobber jeg kun 6-8 timer per dag og det skal bli deilig!! Sheri har begynt aa skrive ned i boka hva som skjer hver eneste dag i detalj med klokkeslett og hele greia, so now I feel very organized! Sheri og Rob og ungene drar til Seattle samme dag som jeg drar til Florida og de skal vaere i Palm Springs during Thanksgiving. Jeg er saaa bummed for at jeg gaar glipp av Thanksgiving, men jeg skal jo forhaapentligvis vaere her minst et aar til! :)
Her er jeg som en frekk humle paa Halloween:

1 kommentar:

Sara sa...

kjempelangt fra inngangen = 1 minute walk! American Mona haha! ;)