onsdag 15. oktober 2008

My Day Off

Naa er klokka over 11, og det betyr egentlig at jeg boer sove for og i det hele tatt faa ut noe av dagen i morgen! Men smart som jeg er, hadde jeg nettopp en starbucks for aa fylle mitt syke koffeinbehov, saa naa ligger jeg her vid-vaaken (er det det ord?) FY SOEREN hvor daarlig jeg er blitt til aa skrive norsk !! Har vanskeligheter med aa formulere meg, vil egentlig bare skrive det paa engelsk!... Men ja anyway, jeg kom just hjem fra en walk med Josephine og det var wonderful! Vi tok en kveldstur og spaserte langs strandenpromenaden helt til Hermosa Beach og tilbake igjen,,, Tiden gaar saa fort naar man prater hele tiden og vi har alltid mye aa prate om saa det er alltid goy! Jeg hadde fri i dag (for en eller annen grunn, kanskje S er lei av meg? hehe) men hvertfall gikk jeg opp til Josephine saann i 9 tiden paa morgenen og vi hadde en ekte scandinavisk frokost! (svorsk... (svensk-norsk) Det var skikkelig koselig,,, Jeg har ikke hatt ordentlig mat (frokostmat) paa ett aar! Vi lagde te, havregroet, frukt og kokte egg og faktisk grovt broed! Hadde nesten glemt at det finnes... Amerikansk frokost bestaar som regel av pannekaker med sirup, cinnamontoast (rista broed med kanel og sukker..) eller vafler med sirup...... Saa ja, jeg var glad for aa kunne spise noe som minna meg litt om home. Senere henta vi lille gutten hun passer; Shane (4)! Han er saaaaa SOET! Naar han ser meg roper han "moooonaa" og kommer loepende mot meg! Skikkelig skjoenning!
Vi gikk til biblioteket litt og saa var det time for dem aa hente de eldre ungene fra skolen saa da gikk jeg hjem. Har vaert veldig daarlig stemning hjemme i det siste for mange forskjellige grunner og spesielt de siste dagene.. Gaar ikke inn paa detaljer naa, men det har vaert mye misforstaaelser og irritasjon....Haha.. Men hvertfall hadde jeg en veldig bra samtale med R (min hostfar) og alt foeltes myye bedre etter det men jeg var fremdeles litt usikker paa how meg og S laa an saa jeg gikk inn paa soverommet hennes just naa og spurte om vi kunne prate. Og jeg fant ut hvorfor hun har oppfoert seg som hun har og vi hadde en laaang samtale og alt endte veldig bra. Jeg sier det bare: communication is the key to everything! serioest.. Naar jeg tenker meg om saa har jeg verdens beste hostparents (men saa er jeg en vanvittig bra au pair ogsaa haha)
Men ja hvertfall, jeg er glad igjen! Og naa tror jeg koffeinen min er ute av kroppen saa jeg skal proeve aa sove.

Ingen kommentarer: