tirsdag 7. oktober 2008

Paa Norsk?

Ja naa har jeg betstemt meg for aa heller skrive paa norsk.. Mest fordi min kjaere hostmor naa har soekt og soekt paa google og endelig funnet bloggen min. (Ikke det at det er NOE interessant i de 4(?) innleggene jeg har skrevet for hele mitt foerste Au Pair-aar) Men ja, siden jeg er blitt super-inspirert av Rebecca til aa begynne aa skrive oftere, vil jeg heller at det skal vaere paa norsk! Snakker om solen.. Jeg leste just i Rebecca's blogg om den draps-sjokolade sausen hun utsatte sin kjaere for, og jeg klarte seriost ikke og slutte aa le! Ser han for meg der foran Lissa og maa sikkert oppfoere seg ekstra pent siden det er foran mora til kjaereste liksom...! Jeg lo saa jeg hiksa bare ved tanken og jeg har saa vondt av den stakkars gutten!
Ja , det var mtt hoydepunkt for dagen!
Ellers er det ikke mye som skjer. Kom just hjem fra Chicago og jeg kunne gjerne vaert der lengre! Alt er saa stress her akkurat naa, og jeg gleder meg saaa mye til Florida med Rebecca & Co! Skal bli saa deilig aa komme meg vekk igjen! Keep repeating to myself at det er min vacation-week og at jeg ikke trenger aa ha daarlig samvittighet for aa leave ho med ungan aleine, but it's haaaard!
Men naa driver Stevie aa kaller meg lazy-mona fordi jeg bare ligger her paa senga med dataen i stedenfor aa leke med lego med han! Super-Nanny to the rescue! Sooo, byee....!

Ingen kommentarer: