lørdag 11. oktober 2008

Thoughts of the Day...

Naa er jeg endelig ferdig med aa jobbe for denne uka. Er saa vanvittig troyt.. Har vaert lange dager, til tross for mine utspekulerte forsoek paa aa gjoere dagene kortere ved aa ta ungene med til parken heeele dagen. Nei det virka ikke. Saa naa er jeg troyt (og pissed off paa dataen min).
Jeg har kommet til the conclusion av at jeg hater folk. Folk in general. De bare plager meg og er rett og slett lite nyttige. De eneste folka jeg fremdeles liker er familien min i Norge og Stevie & Derick. Jeg har faktisk verdens beste host kids. Ja, de kan drive meg til vanvidd men de er som oftest veldig soete.
I gaar fikk jeg 2 Norway-packages! En fra min kjaere kusine Becca som jeg holdt paa aa le meg hjel av og en fra mamma og de. Mamma sendte meg en masse sjokolade og chips (GOD som jeg har savna soerlandships) Det var nok ikke det sunneste nei men det var skikkelig rart aa i det hele tatt SE det igjen.. Ting med norske ord paa.
Jeg savner faktisk aa sitte aa spise sjokolade med mamma og se pa Desperate Housewives og Greys Anatomy.

Ingen kommentarer: