tirsdag 11. november 2008

Fun day!

I dag har meg, Steve og Derick har hatt det kjempegoy! Jeg var egentlig skikkelig frustrert og stressa pga alt skole-stresset, men S&D faar meg alltid i good mood again! De er saa skjoenne og fun(ne) haha det burde vaere et norskt ord for "goeye"! Foerst tok Sheri Derick med til swimming mens meg og Stevie var hjemme alene. Da lekte vi "monster og offer" og jeg var monsteret. Saa gjorde vi litt lekser til tross for Stevie's protester. Og som den onde au pairen jeg er, tvang jeg han til aa rydde opp alt rotet han hadde laget. Ja jeg er fael. Da Derick kom hjem fra swimming, dro Rob og Sheri ut og meg og guttene var alene igjen. Vi tok musikken paa full guffe (norsk musikk selvfoelgelig) og danset og sang og hoppet paa moeblene (shh).. Vi maatte jo ogsaa faa med oss alle favorittprogrammene paa Disneychannel; The Suite Life of Zack and Cody, Wizards of Waverly Place og Stevie's favoritt HANNAH MONTANA!! Etter det gikk vi inn til byen og spiste middag paa The Kettle og det var som alltid goy. De var faktisk kjempeflinke og oppfoerte seg saaaa bra! En veeldig forandring fra da jeg foerst kom hit,,, og naar de er med meg alene, oppfoerer de seg som oftest bra. (Respekt! haha..) Etter middag gikk vi ned til sjoen og spaserte litt foer vi gikk hjem. Det var saa utrolig fin sunset og helt lilla/rosa/orange himmel! (I live in paradise) Da vi kom hjem, hadde jeg lovet dem ice cream saa det maatte jeg holde.. Derfor tenkte jeg at det er nok best og brenne all energien foer leggetid saa naar de var ferdig med isen, tok jeg paa musikken paa full guffe igjen og lot de loepe rundt hele huset og hoppe og skrike saa mye de ville! Det virka jammen med og de var helt utslitte etterpaa! Steve bare "Im soo busted, take me to my bed please" Haha det var veldig effektivt. Saa naa har jeg laget meg tea (yuuum) og skal til aa se litt paa tv mens jeg venter paa at Sheri og Rob skal komme hjem. Jeg er oxo helt utslitt etter aa ha lest eventyr med 10 forskjellige stemmer.. Er helt toerr i halsen! Saa naa tar jeg kvelden, god natt! I morgen jobber jeg hele dagen saa jeg trenger min soevn! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

ord for fun(ne) = morsomme