tirsdag 11. november 2008

Random

Klokka er 8 og jeg skal ikke jobbe foer kl 1 pm.. Hvorfor er jeg vaaken spoer du kanskje? Jo det skal jeg si deg! Jeg har sovet 20 minutter og vaert vaaken 5 minutter siden 3 am og jeg fikk bare ikke sove ordentlig! Saa naar klokka var 6.45 am, gikk jeg opp til soverommet til foreldrene for aa spoerre ungene hva de ville ha til frokost. (De ser alltid paa tv der inne hver morgen) Hver morgen de ser meg, roper de AANEI MONA ER HER, GJEM DEG, saa jeg begynner aa bli mektig irritert over at det kan ta opp til 15 minutter aa faa ut av de hva de vil spise! De gjorde det samme this morning, og irritert som jeg var, svarte jeg frekkt tilbake "men da faar du bare kattemat da!" Min vertsmor snur seg mot meg og sier "mona du vet at ikke du skal jobbe foer kl 1 pm i dag, right?" Jeg bare uhh jada det visste jeg, jeg ville bare lage frokost til dere!
So, like i said, dette er ikke min lykke-uke!

Diverse ting:
-Jeg er fremdeles SUPER usikker paa hva jeg skal gjoere naar det gjelder skole!
-Jeg savner faktisk Palm Springs kjempemasse. Jeg elsker det huset.. Har alltid ferie-feeling naar vi er der..!
-I gaar fant meg og Carol DEN flotte pysjamasen paa Target, den var som en baby-pysjamas med glidelaas! Skikkelig kul! (Jeg kan ikke skjoenne at den var for voksne!)
-Jeg er troyt og sulten, men tror jeg skal ta meg en loepetur.
-Starbucks har faatt eggnog latte' igjen!!!!! Fikk melding av Sheri samme dagen "starbucks has eggnog lattes again"
-Jeg har 2 hemmeligheter!

Ingen kommentarer: