søndag 30. november 2008

Back again..

Naa er jeg tilbake fra Florida igjen. Kom hjem fredag ettermiddag og familien kom hjem i gaar. Det har vaert skikkelig rart aa komme tilbake. Jeg var blitt saa vant til aa vaere rundt min norske familie og naa er jeg liksom ikke helt fornoyd.. I dunno.. Men jeg foeler liksom mer for aa snakke norsk enn engelsk og jeg begynner aa irritere meg over smaa forskjeller som jeg egentlig var vant til. Det er nok denne reaksjonen jeg skulle hatt da jeg foerst kom hit! Jeg var jo veldig kjapp til aa akseptere absolutt ALT, baade fra host familien og alt annet nytt. Men whatever, jeg blir nok vant til det igjen.

Ellers var Florida helt topp! Kunne aldri bodd der men det var flott aa besoke. Omradet vi bodde i minnet noe sykt om Palm Springs og det var helt fantastisk shopping der. Meg og Rebecca gjorde noen utrolig brae kjop!! Hehe. Jeg elsket strendene ogsaa.. Utrolig digg... Det var stas aa vaere "amerikaneren" i familien maa jeg si. Jeg maatte jo til og laere Lissa hvordan man fyller bensin i usa. (Betale forst og saa fylle!) Jeg var saa god at jeg glemte aa putte paa lokket til bensinen igjen! Flaks at lokket hang fast i en traad! Kan tro jeg fikk gjennomgaa.. Det maatte jo nevnes ved hver mulighet..
Vi tok vel beach og shopping annenhver dag og siste dagen var det krokodille safari (hvis man kan kalle det det) Det var GOY. Paa filmen jeg lagde hoerer vi kun braaket fra den airboaten og mine hyl (den kjoerte fort!).

I dag har jeg bare slappa av. Vaert en tur paa Target og kjoepesenteret. Jeg holder paa aa sette sammen en julegave til host foreldrene som liksom skal vaere fra ungene. Det skal bli et album med bilder som de har tatt selv (ogsaa har jeg tatt bilder av dem mens de tar bilder). Foerst synes jeg det var en skikkellig god ide men naa begynner jeg aa lure.. Foeler jeg maa ha noe mer enn bare bilder liksom... Kanskje noe mer som de har laget... Nei vet ikke egentlig....Arrrrh jeg er saa lei av aa vaere kreativ!!!

Jeg er bare ikke helt fornoyd i dag :-( Dont know why..

Ingen kommentarer: