tirsdag 2. desember 2008

Desember

I dag er det kaldt gitt (Jeg er bare den eneste som ikke merker det). Da jeg droppa ungene av pa skolen, saa jeg faktisk at skolen FYRTE. Seriost. det kom royk ut av pipa. Jeg kom der i shorts og t shorte og alle mamma'ene bare stirret pa meg med vid apne oyne der de stod og hutret med starbucksen i haanda og i UGGS og coats og jeg vet ikke hva. Jeg bare "ehh... Im from Norway?" og de bare ooh.... Saa ja, jeg kan seriost ikke merke kulden som visst nok er her. (Jeg pleier a kunne merke den)
I gar var det 63 grader fahrenheit (17,2 celcius) og i dag skal det bli 65 f (18 c)...

Jaja jeg har bestemt meg for at dette ska bli uken jeg far gjort nesten alt pa Listen min! Ja du har kanskje hoert om "Listen" eller "The List" som jeg liker a kalle den. Den er pretty much my whole life. Noen ganger er Listen skrevet pa en liten lapp eller pa dataen, andre ganger i kalender boka mi, men for det meste er den skrevet ned pa blokken jeg kjopte pa Target! Den er genial siden den er delt i to og den ene siden heter "TO BUY" og den andre siden heter "TO DO", og der skriver jeg opp absolutt alt jeg ma gjoere hver eneste dag. Call me crazy.

Jeg har oxo en liste som gar over lengre tid og den er som foelgende:
-fullfoere traffic school og levere brevet til court
-registrere for el camino
-sende den tunge pakken til mamma og de
-sende alle julekortene
-ta bilder av steve og derick (til julegave til foreldrene)
-finne noe og bake til host family day
-check order on MACY'S.com
-check order on amazon.com
ETC ++++++++

Sa i gar fikk jeg sendt den tunge pakken til mamma og de + noen av julekortene.
Akkurat na holder jeg pa med traffic school. Huff a kjedelig, jeg kan ikke komme pa noenting i hele verden som er mer nyttelost!

Jaja.. Jeg ma komme meg til the 99cents store igjen snart og fa kjoept fler av de tabelettene som gir energi! De er jo helt geniale! Ikke bare gir de energi, de gir REN LYKKE! :) (eh hoeres ikke helt sunt ut) Men i gar var jeg egentlig i darlig humoer og etter aa ha tatt en liten tabelett, var jeg som en solstrale! Jeg klarte nesten ikke a sitte stille og jeg slet ut ungene noe helt vanvittig! Foerst tvang jeg de til a ha Monas Gymnastikk hvor de matte gjoere alt jeg gjorde og til slutt laa de langstrakte pa golvet, please can we have a break".

Etter det var vi utenfor a spillte Lillebror i midten i to timer! Vi har vare egne regler da for aa gjoere det litt goyere! De som kaster ballen til hverandre maa ha paa seg gule byggmester-bob hatter og velge et navn til seg selv og hver gang noen havner i midten, skal de andre peke pa den personen og si BOO YA! Derick's hemmelige navn er "Bouncy Ball" fordi han hopper og spretter som en frosk hele tiden. Steve's navn er "Fireball" fordi han kaster sa utrolig hardt, og mitt navn (som UNGENE kom pa til meg) er "Rainbow Ball" !! HALLO, av alle kule navn det gar an aa velge, er jeg stuck med Rainbow Ball?! Derick bare "or you can be something even more girly,,,like,,, UNICORN BALL!" Jeg bare neitakk, jeg skal ikke vaere no rosa hest med horn og vinger.

Etter vaar Ball-Game, kom vi pa en annen lek hvor vi alle skifter kropper, og jeg var i Dericks kropp, Derick var i Steve's og Steve var i min, oxo byttet vi om igjen. Det var underholdende. Jeg ble litt fornaermet over hvordan de lekte meg! De skrek hele tiden "SHUSH!", "Do what Im telling you", "You're in a time-out", og "I'm the BOSS!" Hyggelig aa vite hvordan de ser meg ! Haha

Og etter deeeeet igjen, fant vi ut at vi ville se hvor mange kosedyr det gikk an aa stappe inni ei stor tshorte saa jeg fant de 3 stoerste jeg hadde ogsaa stappa vi oss alle full av kosedyr (og de ungan har ikke faa) Jeg saa ut som en overvektig dundre og gutta saa ut som to mini sumobrytere. Akkurat da vi laa og rulla rundt paa golvet over hverandre, kom far hjem og lurte paa hva i huleste som foregikk! Haha, vi hadde full guffe musikk paa oxo (norsk musikk seff) saa han synes nok det var digg aa komme hjem til et rolig hus etter en stress dag paa jobben!

Men naa maa jeg nesten gjoere ferdig traffic school (a.k.a. Se pa Gossip Girl) !
Later!

Ingen kommentarer: