torsdag 6. november 2008

Florida og skole-stress

Naa er det kun 2 uker til jeg drar til Florida!!! Gleder meg noe vanvittig! Ikke bare fordi jeg alltid har hatt lyst til aa dra til Florida, men also fordi jeg faar moete familien igjen! :D Skal bli goy! Savner mine smaa soete cousins like crazy.. Ooo bare 2 uker til!!
Dagene gaar saa sinnsykt fort for tiden! Jeg klarer nesten ikke aa foelge med. Ungene har aktiviteter hver eneste dag og jeg har saa mye fritid for tiden oxo, saa jeg faar hengt med masse forskjellige folk. -which is good..
Men jeg begynner aa bli en smule lei av aa henge med kun andre au pairer. Jeg merker at jeg lengter veldig etter aa begynne paa skolen igjen slik at jeg faar moett noen nye folk, og i januar begynner jeg nok paa El Camino college igjen.. Vet ikke hva jeg vil ta.. Er saa sykt usikker paa om jeg vil proeve meg paa det foto programmet hvor man faar et "certificate" paa at man har gjennomfoert det, eller om jeg vil proeve meg paa en Art degree.. Det er ca like mange credits og fag jeg maa ta, men forskjellen er at hvis jeg klarer aa faa en degree, kan jeg soeke meg videre paa universiteter. Det kan jeg ikke med et certificate. Men jeg synes foto er goyere, og jeg har mine tvil om jeg faktisk kan klare aa faa en degree (MATTE er problemet mitt) jeg maa ta algebra, og vi vet alle at jeg ikke er det stoerste matte-geniet i verden... Jeg har allerede tatt Engelsk-faget man maa ta for aa faa den degreen, og jeg fikk A i det, saa jeg vil jo ikke at det skal vaere bortkastet heller (kostet meg 1000 dollar for ETT fag, helt sykt.. heldigvis betalte hostfamilien 500 dollar)
Men ja,, faar se hva jeg gjoer.

Ingen kommentarer: