fredag 7. november 2008

Sometimes I forget how lucky I am

Idag har jeg nesten hatt fri hele dagen! =) Jeg tok en laaaang gaatur nesten helt opp til Marina Del Rey og det er langt det! Det har vaert skikkelig varmt i det siste, i dag var det faktisk beach-vaer, men jeg synes fremdeles det var litt for kaldt.. Alle Au Pairene som nettopp har kommet her (fra Europa) var på stranda idag og bada og heile pakka. De synes det var kjempedeilig og skikkelig sommer varme. Men siden jeg har vært her et år nå, er jeg blitt vandt til det. Jeg er blitt vandt til alt naa. Stranda, nabolagene, byen og alt. Og det vil jeg ikke!! Jeg vil ha den "Im so lucky to be here"-feelinga hele tiden! Må ikke glemme å appreciate det (glemte det norske ordet). Jeg begynner å jobbe om 10 minutter, da kommer ungene hjem fra bursdag og er garantert trøtte og sutrete, så tror nesten jeg må gå å gjøre i stand alt til de kommer. Sheri gav beskjed om at de må gjøre lekser, ta et kjapt bad og så rett i seng, så da skal jeg gå å gjøre rommene og alt annet klart... Til søndag skal jeg opp til Hollywood en tur med ei ny ei som nettopp er kommet hit. Vi skal nok opp å se Hollywood-skiltet og farte litt rundt i Beverly Hills, og jeg har kjempelyst å gå på The Grove !! Måtte bare si det! Har aldri vært der, har bare hørt om det since like forever! Det er et utendørs kjøpesenter og det skal visst være kjempebra! Jeg vil dit NÅ!.. Ok nå stikker jeg! Bye

1 kommentar:

Katrine i USA sa...

Nei ;|
Bor rett uten for San Fransisco : ))