tirsdag 9. desember 2008

Snart Jul!

I dag har jeg hvertfall fått min daglige dose kaffein! :D Jeg er bekymra for sist gang da jeg hadde en latte' etter kl 3, var jeg oppe til 2 på natta.. I dag var det Mommy & Derick day, så meg og Stevie var hjemme alene og hadde det gøy! Her er alt vi gjorde: Så på tv, gjorde homework, gikk til Starbucks, lekte rundt metlox (fontene og fireplace) gikk til Farmer's market, gikk til brannstasjonen, gikk til biblioteket og så hjem igjen. haha. Så kom Derick hjem og vi spiste middag mens Rob og Sheri gikk ut til middag. Nå sover lille søte Derick i senga mi :) Han hadde mareritt (etter 14 minutter med søvn) så jeg lot han sovne i mi seng mens jeg satt å kopierte bilder på dataen.
I morra begynner jeg ikke å jobbe før kl 4, så meg og Carol skal gå å prøve og finne julegaver til våre kjære hostmødre! Jeg som trodde min hostmom var vanskelig å finne gave til. I følge Carol finnes det ingen verre enn Jill. Jeg føler nesten jeg kanskje må kjøpe noe til LCCen min også.. Ikke det at jeg har trengt henne så mye i løpet av oppholdet mitt, men hun er alltid så snill med meg og hun hjelper alltid med små ting og hører alltid på meg når jeg snakker dritt om andre! Haha. Ellers er jeg nokså blakk for tida.. Jeg har funnet ut at med min økonomi, kan jeg ikke kjøpe til alle... Her er listen min so far:
  • Mamma (done)

  • Øyvind (done)

  • Eirik (done)
  • Rebecca

  • Ørjan (done)

  • Sine,Adam,Levi,Tias (done)

  • Sheri & Rob

  • Steve & Derick (almost done)

  • Foreldrene til Sheri

  • Carol

  • Maybe LCCen min (en liten ting hvertfall!)

Har jeg glemt noen viktige?? Nei ok det var bra!
Hvordan går det med den andre listen min spør du?
Ja slik ligger den an akkurat nå:

  • Registrere for El Camino (12 desember)

  • Levere traffic school brevet til court (før 20 desember)

  • Sende gavene til alle kusinene og fetterene

  • Sende julekortene til besteforeldrene

  • Kjøpe julegaver til alle jeg ikke har kjøpt til enda

  • Rydde rommet

  • Vaske badet

  • Organize klesskapet

  • Ta backup av alle bilder på alle dataer (+musikk)
I live in Paradise


Ingen kommentarer: