fredag 26. desember 2008

Updates

Ok, jeg har et par ting å oppdatere med:

1. Christmas is over - det var veldig gøy og koselig
2. New Years is coming - Jeg har null planer
3. Vi skal til San Diego og Palm Springs og kommer hjem på nyttårsaften
4. Idag har Disney Channel hatt Phinneas and Ferb maraton og jeg HATER HATER HATER den forbaska sangen!
5. Jeg fikk masse fint til jul!!! Jeg elsker jul i usa.. Ikke bare er det over-feiret, men Sheri vet akkurat hva jeg ønsker meg uten at jeg sier noe, så jeg er dritfornøyd med alle gavene!

Ellers: Jeg begynner å ta fag på El Camino snart igjen nå.. i januar. Jeg begynner også å bli litt stressa siden jeg må hjem i september/oktober nå (og uten en 100 % sjans å komme tilbake) Jeg vil at de skal hurry up visum-searchen nå for jeg begynner å bli temmelig stressa..
Jeg vil også planlegge en del reiser før jeg drar hjem (selv om det forhåpentligvis bare er midlertidig). Jeg vil dra mer rundt i LA og Orange County og jeg vil til New York igjen og jeg vil se mer av sørstatene og jeg vil KANSKJE se San Fransisco (har egentlig alltid bestemt meg for å ikke like SF men nå begynner jeg å bli mer nysgjerrig)



Ingen kommentarer: