fredag 16. januar 2009

It's Still "Summer"

Åhh hvor jeg lo! Meg og Carol var på Del Amo Mall og vi oppdaget en hel ny del som vi aldri har visst om før! Det var skikkelig spennende! Vi følte oss som to små detektiver som oppdaget en ny hemmelig del av et kjøpesenter! Vi bare gikk gjennom Macy's og på ANDRE SIDEN av Macy's var det akkurat som om vi gikk inn i en ny verden! Haha. Vi fant mange gøye og rare butikker som vi aldri har visst om før! Tenk at jeg har vært her i over et år og aldri har funnet denne nye delen før nå. Det morsomste var da vi var inne på en butikk som selger veeldig dyre pynte-ting (Carol ville egentlig ikke inn der fordi hun blir så nervøs rundt knuse-ting men jeg tvang henne) og så mistet hun nesten en krystall-jordklode rett i gulvet! Men hun klarte akkurat å fange den før den gikk i gulvet. Hahaha jeg holdt på å knekke meg av latter (ikke særlig støttende venn eller?) Men det var dritmorsomt, kunne vært tatt ut fra en film!

Nå har jeg nettopp fulgt ungene til skolen og tatt en joggetur på stranda (or more like speed-walking) Skal rydde ferdig rommet mitt i dag! Jeg begynte i går da jeg fikk et skikkelig kick til å rydde hele rommet mitt. Siden jeg har ommøblert og fått to nye kommoder å dekorere, var jeg på Target og kjøpte rammer og duft-lys. Det eneste jeg trenger nå er den hvite hekleduken min jeg hadde på nattbordet i Norge.. Jeg tok ut ALT av skuffer og skap og støvsugde og vaska inni. Jeg flytta til og med på ALT og støvsugde hvert eneste hjørne av rommet mitt. Jeg har 5 poser med "søppel" sittende her (halve rommet mitt jeg kaster ut) så nå er jeg super-organized! Hushjelpen vår dro til søramerika i går så vi skal være uten henne i 2 uker HAHA lurer på hvordan det skal gå..
Anyway, jeg skal på skolen om en time og etter det, skal jeg hjem til Vanessa i danse-klassen min og vi skal fikse dataen hennes.

I kveld skal jeg ut med Carol og i morgen skal vi ut på eventyr haha! Vi vet ikke hva vi skal enda, men vi bestemte oss for at vi skal dra til en plass vi ikke har vært før -so that can be interesting...
Later!

Ingen kommentarer: