mandag 19. januar 2009

Blah

I dag jobba jeg pretty much hele dagen men det gikk veldig fort. Fortere enn normalt. Jeg er lei nå. Vet ikke hvorfor, ungene var ikke uoppdragne eller noe, jeg er bare lei. Tror egentlig fordi jeg er dritt lei av å bare henge med au pairer.. Ikke bare det at de er au pairer, men jeg kommer liksom aldri overens med noen av dem.. bare noen få. Jeg savner litt å ha noen jeg kan prate norsk med siden jeg ikke har hatt det på over et år, men jeg er redd engelsken min hadde forsvunnet da. Ugh. Jeg er lei. Og jeg tror jeg er blitt alkoholiker også siden jeg ikke klarer å slappe av på kveldene hvis jeg ikke drikker et glass vin! Haha!
A-ny-way.. Jeg har vært en skikkelig dritgod au pair idag, har rydda og vaska og sortert i HELE dag samtidig som jeg har holdt ungene entertained. Vi var nede på stranden et par timer da - cant believe how hot it is..
I går var jeg og Carol i Santa Monica, det tok oss kanskje en time å finne parking haha.. Meg og freewayen er blitt litt bedre venner for tiden! :) Yay! Senere dro vi hjem til MB og gikk på Subway for å spise verdens beste sandwich; Chicken Teriaki! Så var vi på stranda litt før vi dro til Target! Kan ikke gå gjennom en dag uten Target.. Det er BAD for jeg klarer ALDRI å ikke kjøpe noe,, det er alltid noe man kan få brukt for på Target.. Etterpå kjørte vi over til El Torito for å spise der, og jeg er skikkelig god venn med en av de dudene som jobber der, og han vet at vi ALLTID trenger mer chips og salsa så de kom å fyllte på nytt hele tiden siden vi spiste det opp kjempefort! By the time maten kom, var jeg så mett at jeg måtte bare ta hele burritoen i en to-go boks... Er det rart man blir feit i dette landet?!
Hvor mye jeg enn elsker dette landet, er det er par ting som irriterer meg noe sinnsykt, og de skal jeg nevne her bare så jeg kan få det ut av systemet:

  • altfor store sizer når det gjelder mat, til og med appertizer'ne
  • alle de hundremillioner stoppskiltene! (hørt om vikeplikt eller forkjørsveg?????)
  • 3 sekunders-regelen's ikke-eksistens! (når jeg prøver å holde en viss avstand, er det alltid en eller annen dust som kommer å legger seg i mellom!)
  • trenger jeg å si noe? ---> all the drama! alt gjøres tusen ganger verre enn det egentlig er

Det var alt jeg kom på nå---

Ingen kommentarer: