fredag 30. januar 2009

Friday

I dag blacka jeg out i 3 timer etter å ha droppa the kids off at school! Mangel på søvn?

Siden jeg ikke begynte å jobbe før 4 pm, picka jeg Vanessa up og vi dro til Manhattan Village og så til stranda. Skikkelig sommer-vær i dag! I morgen skal jeg jobbe nesten hele dagen siden Rob og Sheri drar på sin rundt-jorden-trip til søndag og de er ikke ferdig pakka enda liksom. Til søndag skal meg og Vanessa opp til Beverly Hills igjen og ha lunch der. Vi har ikke funnet ut exactly HVOR enda men probably Cheesecake Factory. Jeg har bare 1 uke igjen med dans og så begynner spring semester.. Da skal jeg ta engelsk og body conditioning. Det er en veldig hard exercise-class så jeg gleder meg til det. (men gleder meg ikke så mye til engelsk..det blir vanskelig, spesielt når jeg ikke har Sheri her til å hjelpe meg de første ukene.. But I can do it!)
Ok jeg sovner nå as I'm writing,,, Tegn på Norwenglish her eller?




I never wanna leave this place

1 kommentar:

Anonym sa...

omg, den bilden är jättefin! jag önskar jag var i california istället för london! :)
har du testat pinkberry? :)