søndag 25. januar 2009

Sunday

I dag har meg og Vanessa vært på The Grove i Beverly Hills. Vi kom dit 3 timer før det stengte! Jeg ble overtalt til å kjøre på freewayen og Vanessa loooovte å sitte med kart og directions og si hvor jeg skulle kjøre og sånn, men den jenta er bare helt umulig! Ikke bare har hun MINDRE sted-sans enn meg men hun klarte ikke engang å lese riktig av det jeg hadde skrevet! Da vi kom av freewayen, skrek hun ut "NOO MONA, thiiiis way!" og jeg fikk akkurat slengt meg inn den veien hun ville ha meg og etter 20 minutter, begynner vi å se skilt som sier at vi er i Inglewood.... Da var vi altså halvveis hjem igjen og hele vitsen med å ta freewayen, var borte! Men men, vi kom oss til slutt fram og det var veldig fint der! Nesten alle mine favorittbutikker er der. Det er også verdens største Abercrome & Fitch-butikk (som jeg har sett hvertfall). Jeg har en liste over steder jeg har planer om å dra til de neste ukene. Har vært de på de fleste stedene før men siden jeg og freewayen er blitt så gode venner nå, kan jeg jo nå kjøre overalt!

The Grove (igjen)
Rodeo drive, Beverly Hills/Santa Monica
Fashion District, Downtown LA
Fashion Island, Newport Beach
Camarillo Outlet Stores
Sjømannskirken
Old town Pasadena
Colorado Blvd

Absolutt alle disse stedene er shopping-relaterte utenom Sjømannskirken. Eller vent litt, grunnen til at jeg vil til Sjømannskirken er fordi jeg vil sjekke om de selger grønn sørlandschips og melkesjokolade.. Så den blir vel også litt shoppingsrelatert.. Hvis de selger det der, så er livet mitt seriøst FULLKOMMENT!

FULLKOMMENT!




Ingen kommentarer: