mandag 9. mars 2009

Ingen tittel...

I helga hadde jeg fri (deilig), så på søndag (tror jeg) dro meg og Katrine (norsk) opp til Hollywood. Katrine drar hjem om en uke og hun hadde ikke sett Beverly Hills, Bel Air og alt det der enda, så vi tok oss en liten selv-guidet kjøretur rundt pretty much hele LA. NB: Vi kjørte oss aldri vill! :O Der var jeg overaska altså! På kvelden dro vi først hjem til meg for å hente sukker og kanel og så dro vi hjem til Katrine for å lage norsk risgrøt (takk mamma)-- Katrines franske romvenninne var der også og hun var veldig overasket over hvor mye sukker vi brukte haha...Så dro til til Alberton's for å kjøpe M&M cookies og chips & salsa (and we wonder why we gain weight!) også leide vi en film; "Hancock", den var gøy! Ellers har det bare vært skole og jobbing siden S og R kom hjem.. Og masse stress-- Jeg liker meg faktisk bedre på skolen for tida. Bleh whatever.
Men nu må jeg gjøre lekser, og så skal jeg til Emma før jeg begynner å jobbe.

Ingen kommentarer: