mandag 2. mars 2009

One Month After

Nå har det gått en måned siden jeg sist skrev noe her og den måneden har gått så sykt fort! Host-foreldrene har vært på sin jorden-rundt reise og besteforeldrene flytta inn.. Det var interessant! Den første uken holdt jeg på å bli gal, men etterhvert ble vi mer vant til hverandre og alt var bra! Nå savner jeg de nesten. bare nesten..

Jeg har begynt å ta engelsk igjen nå, og det er dritvanskelig. Læreren vår minner meg om en mini-Oprah hehe..

Det har egentlig skjedd utrolig mye den siste måneden men jeg husker ingenting for det har gått så fort. Jeg er ferdig med dance-classen min og tar nå et annet fitness fag som heter body conditioning. Det er veldig gøy!!

Ellers:

Jeg hadde bursdag! Ughhhh jeg er GAMMEL!!

Meg og to andre norske jenter dro til sjømannskirka (første gang for meg) og brukte opp en formue i godteri, men det var verdt det!

Ellers ikke mye!
Goodnight!

Ingen kommentarer: