torsdag 18. mars 2010

"Are you dyslectic as well?"

Jaa, nå er jeg ENDELIG ferdig med den fordømte Political Science examen og det kjennes som om hundretusen kilo er blitt tatt av mine skuldre! Jeg var en av de siste som leverte, og jeg skrev så fort at jeg har vondt i hånda ennå.. Helt på slutten når det var det bare meg og en til jente som satt igjen, sa læreren "Ok I really need you guys to wrap it up now". Hun andre jenta så på meg med med medlidenhet og sa "Are you dyslectic as well?" Jeg ble så satt ut/flau at jeg bare nikket alvorlig tilbake med store øyne og fikk ikke ut et eneste ord. Jeg skulle nok heller sagt at jeg bare er sykt dårlig i det faget, for hun ble så ivrig av å ha funnet en med-dyslektiker at hun ville ha meg med til rektoren og kreve at vi dysletikere fikk mer til til prøver, o.l. Så neste gang sier jeg bare "Nei, jeg trenger bare særdeles mye tid!"

Fikk forresten A på matteprøven og psykologiprøven! INTET ANNET BLIR AKSEPTERT! (Og noen kaller meg perfeksjonist)

Jeg har så mye sår og skader over hele kroppen nå at jeg snart må få lov å parkere på handicap-plassene.. seriøst, på GI Joe treningen kappløp jeg med en som heter Mark og da vi skulle opp trappen til pieren, snublet han foran meg og fikk jeg til å falle, bare at han kom seg akkurat opp igjen tidsnok før jeg falt på han så jeg landa rett på den harde trappen i stedenfor! Så hele beinet er skrapt opp fra kneet og ned til foten, men det begynner å komme seg. Samme dagen klarte jeg også å skjære meg på en sånn kattemat-boks (lokket) slik at jeg fikk DET dype kuttet i fingeren. Så jeg går rundt med barne-plaster over hele kroppen (noe jeg tror alle andre synes er veldig kult) og venter på at jeg skal "heale"...

Er SÅ glad når denne uka er over!!!! Til søndag er photography assignment'en min due, så må ha alt klart til da + at vi har en fieldtrip til Getty museumet den dagen, så jeg må opp der og skrive rapport.

Men nå tar jeg faktisk kvelden for jeg skal på trening kl 6 am i morgen tidlig og har counseling kl 9 på skolen!

Good Night

1 kommentar:

Camilla sa...

Så flink du er, og så deilig det må være å være litt ferdig med ting! :) Tid til å leke snart nå?! ;P Jeg har jo under tre måneder til jeg reiser hjem! :( Kan jeg bruke det som et middel?