tirsdag 27. april 2010

Political Science Test...

... DONE! Over! Finito! Dunzo! Ferdiiiiig! Titusen kilo er igjen blitt løftet av mine skuldre (og har sneket seg ned på skrivehånda som jobbet kjempefort to timer i strekk). Deilig og være ferdig, jeg drømte om alle casene jeg har lest om last night og håper på mer spennende drømmer neste natt..

Anyway, jeg holder på å finne ut hva slags major jeg vil ha,, UUUUGH er så vanskelig.. Det er så mye jeg vil ha, men samtidig er jeg redd for å velge EN ting (FOR TENK HVIS DET ER FEIL) Jeg er interessert i photography, communications, public relations og kanskje noe med computers.. Jeg sjekket ut forskjellige skoler i går online for å se hvordan prisene ligger an og noen av de er jo helt syke... Otis College of Art og Art Center Pasadena er noen av de dyreste (og som jeg har lyst å gå på!) Ellers fant jeg også ut at Cal Lutheran har mange majors som jeg er veldig interessert i, eneste dumme med det er at den er så langt borte.. helt oppi Thousans Oaks, så da kan jeg nok ikke bo med hostfamilien mer, og hvordan skal jeg da få råd til alt dette?! Cal State Long Beach er nok beste valget, men får se om jeg kommer så langt engang.. Har nesten all General Education under kontroll, mangler bare å få valgt major og få begynt på det.. aahhh!!

Men anyway, nok skolesnakk, nå skal jeg ha en powernap! Oooh jeg craver Yogurtland forresten, de har åpnet i Manhattan Beach og meg og Pernilla skal dit til fredag, har YOGURTLAND-DATE så det er høydepunktet mitt for uka haha, ooh og Juliana's bursdag på Lørdag seff!

Zzzz *powernap*

Savner denne dagen haha

Ingen kommentarer: