torsdag 29. april 2010

Yogurtland

I dag var jeg på Yogurtland med Pernilla! Jeg kunne ikke komme meg fort nok hjem fra skolen (satt og fortalte alle i klassen at jeg skulle til Yogurtland, og noen av dem hadde aldri HATT frozen yogurt en gang!! *SHOCKED*)... Så det ble meg og Pernilla's lunch og jeg har ikke spist resten av dagen for jeg er fremdeles mett!.. Etterpå kjørte vi over til El Segundo Plaza fordi jeg skulle kjøpe en bursdagsgave (men kan ikke si hva det er i tilfelle hun leser akkurat nå!) og så var vi inne på "Swoozie's" som skal legges ned og hadde supersalg, men intet av interesse der!

Da Pernilla kjørte meg hjem, kom jeg på at jeg hadde glemte nøklene mine i bilen hennes akkurat da jeg smalt igjen døra og hun skulle til å kjøre så jeg måtte hive meg på vinduet og banke på og jeg tror hun ble litt skremt hahah sorry about that Perni!

Anywaaay, i morgen er det GI Joe trening, skal ta to timer i strekk fordi jeg ikke var der på mandag, så det blir hardt,,, men svært nødvendig! Senere på kvelden skal jeg på BBQ til Marthe, hun er norsk (yay!) men har ikke møtt henne 'in person' enda så det blir gøy! Var snakk om å gå ut i Manhattan senere på kvelden så får se hva som skjer! Så på lørdag er det bursdagen til min kjære Juli og jeg gleder meg masse! YAY! Søndag skal jeg muligens henge med Pernilla, Natalie og Louise, men får se hva som skjer når den tid nærmer seg.

NU er det dags for senga, jeg tar jo helt av her med å være oppe lenge, klokken er allerde fem over ti! (Ja det er sent for meg, jeg fungerer ikke uten 7 timer søvn eller mer! (helst mer!)

Så good night and sleep tight, don't let the bedbugs bite..


Ingen kommentarer: