mandag 12. april 2010

Spring Break

Uææ hva skal jeg gjøre i en hel uke uten skole?
Slappe av? Ha et liv? Neei det går da ikke an!
Muahaha, jeg var faktisk halv-seriøs der.. Kjeder meg en smule uten havet av lekser. Thank god familien er kommet tilbake fra sin 2 ukers ferie, ellers hadde jeg kjedet meg i hjel. Jeg dro ned til Palm Springs de to siste helgene for å slippe unna kjedsomheten (og det fæle "under-20-graders-været"). Nei faktisk det er ikke helt sant, jeg hadde noen deilige varme dager her som jeg lå og solte meg i hagen hele dagen, men det er uansett ingenting i forhold til Palm Springs-været!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, kjenner meg så godt igjen!:) er så vant med å ha masse skole, ikke et liv.. hva gjør man når man plutselig har tid?

Mona sa...

Ja ikke sant! :) Må bare ikke bli FOR vant til det så jeg får helt sjokk når skolen starter neste uke hehe!