onsdag 14. april 2010

Trening, Santa Monica, Gossip

Tredje dag med spring break! Begynte også GI Joe treningen for fullt idag, og jeg angrer veeldig på at jeg ikke løp noenting sist uke for det var helt forferdelig å begynne i igjen i dag! Det gøye er at vi er nå kjempemange i 8 am-gruppen (før var vi bare 3 stk og de er begge SUPER-KJAPPE) og nå er vi oppimot 20 stk så møter mange nye folk nu!
Senere på dagen dro meg og Pernilla opp til 3rd street promenade i Santa Monica og brukte en EVIGHET på å finne parking siden hele gater var stengt av pga farmer's market.. Ugh.. Anyway, det endte opp å være verdt det fordi vi fant et bittelite parkeringshus som hadde "2 first hours free" og hun dama som satt i den "boksen" begynte å synge og danse da vi kom! Vi var innom de viktigste butikkene (forever 21, sephora, etc) og så gikk vi nedom til pieren å sjekket ut alle de gøye tingene der. jeg skammes over å si at jeg aldri har satt min fot på den pieren før :-/ Men nå kan jeg heldigvis stryke det av listen også!
Igår kom min vertsmor stormende inn og med dagens sladder. Siden vi skal flytte (til et større hus i gata VED SIDEN av der vi bor nå) har vi et stort "FOR RENT" skilt utenfor huset vårt her og siden alle i denne lille byen ikke har mye å ta seg til går det nå et rykte rundt om at mine vertsforeldre enten har mista jobben eller skal skille seg siden vi skal flytte. Hun sa at til og med de av vennene hennes som faktisk VET hva som skjer, "later" som de ikke vet det når folk snakker om det, for det er jo mye mer spennende enn at vi faktisk bare skal flytte til et større hus.
I dag har jeg som mål å løpe 3-4 miles for jeg må virkelig begynne å løpe igjen! Hawaii om 10 uker=Mona i joggedress hvis hun ikke kommer seg i shape! VI får se hvordan det går med den planen.
Over og ut kaffegrut

Ingen kommentarer: