fredag 21. mai 2010

But then it always gets better again

Shit, dette har vært noen turbulente uker for å si det mildt. Men jeg TROR alt er bra nu! 3 prøver på 'en uke gjør ikke godt for stress-faktoren min for å si det sånn. Psychologien gikk KJEMPEbra (dad, you owe me another 100! heheh), matte-prøven får jeg tilbake i dag, og photo'en skal jeg presentere på mandag og får karakteren en gang neste uke. Akkurat nå holder jeg på å lese til political science prøven som er på tirsdag og heldigvis er det interessant stoff vi holder på med denne måneden (search and seizure og alt sånn criminal greier) så jeg håper på at den kommer til å gå bra også!..
I går henta jeg Stevie på skolen kl 2 og vi kjørte til Mc Donalds for at han kunne få en snack (ikke den sunneste plassen akkurat!) + gjøre lekser før vi måtte tilbake til skolen og hente Derick fra chess-club.
På Mc Donalds møtte vi en annen liten gutt på Steve's alder som han lekte med i over en time. Plutselig hørte jeg bare den største rapen noensinne og sa til Steve litt strengt "and what do you say?!" Da kikker faren til den andre gutten over på meg og gir meg et veldig surt blikk. Jeg bare "hva skjer" liksom. Men jeg skjønte det kjapt da den andre lille gutten roper til meg "oh, sorry. EXCUSE ME!" haha, var kanskje ikke så rart han ble sur da jeg kjefta på hans sønn.. Jeg trodde jo det var Steve for det er ALLTID han som raper hahha. Senere dro meg og Steve og fyllte bensin og vaska bilen min. Det er alltid gøy å henge med ungene, de har så mye morsomt å si. Steve var skikkelig flink å vaske bilen min og lurte på om jeg kunne gi han 10 cents så han kunne gå å kjøpe en sånn mini-tyggispakke så jeg gikk med på det da siden han hadde hjulpet meg. Etterpå kjørte vi opp igjen til skolen, og siden skolen de sin ligger oppi Palos Verdes i fjellene, er det alltid super varmt der så vi holdt på å smelte etter en halvtime med løping og lek utenfor skolen.. Jeg hadde akkurat hatt den double shot frappucino så kaffeinen begynte skikkelig å ta på, så da rektoren kom ut fikk han se meg henge opp ned på lekeapparatene og jage alle ungene over hele skolen. Da Derick var ferdig med chess dro vi til Chili's og de spiste middag, og så var det innom Vons før vi dro hjem. Derick's helt seriøse kommentar for the day: "I think I'm actually smarter than you, Mona, even though Im just a kid!" Hahahaha! så sykt bra! :-)


1 kommentar:

Camilla sa...

I like the picture! :) Godt å høre at det går bedre!