mandag 10. november 2008

Loser-Mona

Ok dette er SO not min lucky-day! (Eller UKE kan man nok si)
Det begynte med at jeg fallt ned fra senga i dag morges.. Ungene var i et crappy humoer og da jeg skulle lage frokost og begynte og aapne kjoeleskap og fryser'n, fallt bare ALT ut! Jeg catcha tallerkenene fra skapet, mens ting fallt ut baade fra fryseren og kjoeleskapet. Senere paa dagen da meg og Steve skulle lage popcorn, klarte jeg sannelig aa svi popcornen! Er det MULIG? Hele huset lukter fremdeles svidd, til og med etter mine desperate forsoek paa aa skape gjennomtrekk og faa ut lukten foer foreldrene kom hjem. Men til ingen nytte.. Jeg maatte bare dissapointe dem igjen med mine cooking-skills og innroemme at jeg hadde klart aa svi popcornen.. Jeg saa panikken steg i oynene deres da jeg spoekte med at "jeg lurer paa hvordan det skal gaa naar dere drar paa deres jorda-rundt reise".

Noe annet jeg stresser med for tiden er skole. I just really dont know what to do.. Jeg vet ikke hvor realistisk det er at jeg faktisk graduater her, saa hvis jeg proever, men failer, er da all denne tiden og pengene gaatt til ingen nytte..? Jeg kan studere i Norge, jeg har sjekket websidene til UIA, men det er ingenting som interesserer meg og bare tanken paa aa dra hjem for aa studere, dismotivates me (is that a word?) Droemmen er jo selvfoelgelig aa graduate her, men det kommer til aa bli dobbelt saa vanskelig og ikke minst superdyrt! I just dont know if I can do it. Jeg har jo ikke all verden med tid heller. Jeg maa ha rundt 30 credits for aa faa en degree, og jeg har 4 allerede fra den engelsk klassen jeg tok sist semester. Saa planlegger jeg MULGIENS og ta et fag naa i januar (problemet er at det kun er 5 uker i steden for 15 uker, og det kommer til aa bli SAA hardt, vet ikke om jeg kan klare det) og saa vil jeg ta et fag til vaaren igjen.

Det stoerste problemet er jo hvis jeg ikke klarer aa fullfoere, saa har jeg wasta all den tiden.. Tviler paa disse fagene kan omgjoeres naar jeg kommer tilbake til Norge. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjoere.. Det er mitt stoerste problem,,eller jeg har to faktisk:

1. I dont know what to do
2. I dont know IF I can do it at all..


(Det besvarer vel mitt foerste problem.. Jeg vet hva jeg vil, jeg vil proeve aa gjoere det HER, men jeg vet ikke om jeg KAN gjoere det..)

Aaaaaaahhhh somebody tell me what to do?!

Ingen kommentarer: