mandag 3. mai 2010

Gøyeste Helg på Lenge!

Endelig en helg jeg ikke jobber. Familien er out of town, så jeg lagde seff planer for hele helgen og jeg trengte såå og ha en helg hvor jeg hverken jobber eller gjør skolearbeid..

På fredag ble jeg hentet av to tyske jenter; Hanna og Tania og vi dro til ei norsk jente; Marte som hadde en BBQ at her house! Hun er au pair hos en familie hvor faren er norsk så de hadde malt et stort maleri på veggen i hagen med et vikingskip med norsk flagg! Moren snakket også litt norsk, dritvittig å høre på.. Var mange folk som kom etterhvert, bla. noen venner av foreldrene som var kjempegøye og noen fler venninner av Marte; Louise, Natty og Eva. Var kjempegøy, vi spiste masse god mat, drakk "rødbrus" (strawberry smirnoff ice) og senere tok vi en cab til "Beaches"-club i Manhattan Beach. Der var vi resten av kvelden og jeg labba hjem sånn i 3 tida. I steden for å sove, tok jeg et dårlig valg og bestemte meg for å redigere bilder fra kvelden og legge ut på facebook!

Fikk ca 4 timers søvn da jeg ble våkna av min kjære Juliana som ringte meg neste morgen for å spørre om jeg kunne plukke opp noen jenter på vei til bursdagsparty'et hennes. Det var hos Renee og de har en kjeeempefin hage med utsikt og svømmebasseng. Siden det var et poolparty og jeg var hvit som en isbjørn, bestemte jeg meg for å ligge i sola en time før jeg dro. La oss si det slik.. siden jeg var en veldig TRØYT isbjørn, sovnet jeg (uten solkrem) og våknet opp 3 timer senere som en knallrød solbrent isbjørn :-(
Var tidenes BESTE bursdagsparty ever, BARE gøye folk og masse latter og intern humor! Nesten depressivt å komme hjem her. Spesielt siden jeg var hjemme alene. Tok MASSE bilder, som jeg igjen valgte å redigere og legge på facebook da jeg kom hjem halv ett på natta! Jeez.. Så enda en natt uten mine 8 timers søvn! Neste party der, er Renee's bursdag, som er 12 juni, men vet ikke om jeg får gått dit siden jeg alltid jobber lørdager..
Vurderer å spørre om å få den dagen fri for jeg trenger virkelig å komme meg vekk fra skole/jobb noen ganger.

Søndag tok jeg det med ro og sov til kl 12 haha.. har ikke gjort det på mange år!.. Vasket tøy, ryddet rommet og badet, og så kom Pernilla til meg. Vi hang litt hos meg før vi dro til YOGURTLAND og møtte Natty og Louise. Klarte faktisk å tilbringe 2 timer der, og senere på kvelden dro vi til Manhattan og spiste sushiii:)
I dag har jeg bare vært på skolen, gjort et photo-assignment og vært på min trenings-class.. Solbrent-heten begynner å bli bedre så snart kan jeg ut i sola igjen.. Er meldt veldig fint vær de neste dagene (og i dag var også deilig) så håper det holder seg lenge nå.. MEN NÅ BEGYNNER SNART GOSSIP GIRL!..

Xoxo













Ingen kommentarer: